Vše, co chcete vědět o venkovní reklamě

Zaregistrovali jste mediální bitvu primátora Hudečka a společnosti BigBoard, ale minulo vás, v čem tkví jádro jejich sporu? Všímáte si, že jsou naše velká i menší města zahlcená billboardy, podobně jako okolí dálnic či silnic, ale nevíte, jak jsme k tomu dospěli? Zajímalo by vás, jak to bude s venkovní reklamou vypadat v příštích letech? Přijďte si poslechnout Stanislava Lazara.
Jeden z nejzkušenějších Čechů v oblasti venkovní reklamy začne svou přednášku historickým exkurzem do první republiky a pak do vývoje po roce 1989. Dozvíme se základní teoretické a technické informace o reklamních médiích, různých typech nosičů a rozličných formátech. Stanislav Lazar pak přejde k porovnávání našich poměrů v oblasti venkovní reklamy s těmi zahraničními. Přednáška se bude věnovat také legislativě spojené s venkovní reklamou, problematice černé reklamy a samozřejmě i velmi aktuální kauze nových předpisů upravujících provoz billboardů v Praze a následnému sporu primátora Tomáše Hudečka a společnosti BigBoard. Budeme se bavit také o Asociaci venkovní reklamy, jejímž prezidentem pan Lazar je, konkrétně pak o její etické komisi a plánech do budoucna.

Přednášející:
Stanislav Lazar

Nahrávka: Stáhnout