Josef ŠKRDLÍK vítězem celostátního kola SOČ
Po úspěšné obhajobě v celostátním kole 38. ročníku SOČ v Hradci Králové zvítězil v kategorii Pedagogika, psychologie, sociologie Josef ŠKRDLÍK ze 3.C s prací Vzdělávání pomocí debaty a jeho potenciál v českém školství. Blahopřejeme a děkujeme za skvělou reprezentaci školy! Poděkování patří i Alžbětě AMBROŽOVÉ ze 2.B, která v Hradci obhajovala práci Dílo Williama Blakea a jeho odkaz v moderní
» VícePříběhy našich sousedů
Závěrečná prezentace projektu Behind Iron Curtains – Příběhy našich sousedů pražských gymnázií proběhla ve středu 15. 6. 2016 v divadle Perštýn. Naši studenti Tereza-Marie Hájková, Kryštof Uhlík, Karla Voráčková a Tereza Čechová (pod vedením Petra Zemánka) se s příběhem paní Lindy Wichterlové dělí o třetí místo, spolu s týmem z Gymnázia Opatov.
» VíceScratch CUP 2016 CZ
Slovenskou soutěž Scratch CUP v programování v jazyku Scratch, kterou již třetím rokem pořádá Univerzita Komenského v Bratislavě pro žáky ve věku 11-14 let, jsme letos v pilotním ročníku pro vybrané české školy uspořádali ve spolupráci s Dvořákovým gymnáziem a SOŠE Kralupy nad Vltavou. V celkovém pořadí 1. místo získal Jan Adámek z R3.A,
» VíceObvodní kolo soutěže Pythagoriáda 2016
Skvělé výsledky našich studentů nižšího gymnázia v obvodním kole matematické soutěže Pythagoriáda 2015/2016 ve všech kategoriích 6., 7. a 8. ročník, resp. odpovídající ročníky víceletých gymnázií.
» VíceTechnoplaneta 2016
Technoplaneta je týmová šifrovací soutěž, které se účastní i slovenské děti, takže je mezinárodní. Tento rok byl úspěšný, protože Filip Hůlek a Jakub Petr z tercie obsadili 1. místo a Petr Dosedla, Nikita Ustinov, Mikuláš Králíček, Matouš Šafránek, Tobiáš Adam Pařízek ze sekundy – 3. místo. Moc jim děkujeme za krásnou reprezentaci školy.
» VíceČeská lingvistická olympiáda 2016 – Tři „Kepleráci“ mezi prvními čtyřmi!
Dost opožděně a s omluvou všem našim úspěšným neseme dobrou zprávu: 23. dubna 2016 proběhlo celostátní kolo letošního 5. ročníku České lingvistické olympiády, mladé chytré soutěže, v níž nejsou testovány znalosti jednotlivých jazyků (byť mohou občas přinášet výhodu), nýbrž schopnost objevovat pravidelnosti v sadě dat.
» Více